PIN UP Girl Make up & Hair style


Pin Up - trend wywodzący się z lat 40-tych i 50-tych XX wieku. Pin up girls były piękne i uśmiechnięte, ubrane w rozkloszowane sukienki lub skąpe stroje/bieliznę. Pojawiały się głównie na plakatach, więc mężczyźni przypinali je na ścianach i stąd ich nazwa. 

Najbardziej znaną przedstawicielką tego nurtu była sama Marylin Monroe. Głównie ten styl charakteryzuje się makijażem, który podkreśla oko mocną kreską na górnej linii rzęs, mocno zarysowane usta-najlepiej czerwone, długie rzęsy-najczęściej sztuczne i policzki zarumienione na różowo. Jednym słowem, kolorowo cukierkowo. Dziś ten styl także wykorzystuje marka Benefit. Wszystkie produkty tej marki są słodkie i kolorowe. Przypominające ciasteczka, które z wielką chęcią by się schrupało :) 

Włosy - charakterystycznymi fryzurami były loki podpięte po bokach,bądź różnego rodzaju koczki, grzywki - koniecznie podpięte lub w formie dużych loków. 

Dziś ten look znajduje wiele swoich zwolenników. I ja bardzo lubię go lubię, choć może nie do końca odzwierciedlam ten kanon, bo nie mam czerwonych ust, mocnych kresek i długich trzepoczących firanek na oczach. Ale to o to chodzi prawda? Aby kreować to po swojemu ;) 






Czy i Wy czasem jesteście pin up girl? :) 


5 komentarzy:

  1. Piekna fryzura, i swietny kolor szminki :) Tez czasem zabawiam sie w pin up :P Ale ja mam dlugie braz wlosy, dodaje czerwona bandane i wybieram czerwona pomadke. :)

    http://ronnie-diaries.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ;-):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :)
    Ja bardzo lubię makijaż w stylu pin up no ale bez czerwonych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura, ja zawsze próbuję tak wywinąć grzywkę ale jeszcze ani razu nic z tego nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło, bardzo Ci do twarzy w takim wydaniu :) Też niebawem będę chciała wykonać podobny look.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)