MOKATE Latte Moje inspiracje, Cafè Mocha


Czy ktoś już widział, próbował? Ja mogę powiedzieć, że tak. Wczoraj będąc w TESCO zauważyłam na półce pośród innych różnych kaw, właśnie to duo od Mokate. Wybór jest dość duży. Od humoru, dnia bądź innych przyczyn można sobie wybrać klasyczną, waniliową, mocha, karmelową, choco duo, macchiato lub ice latte. Do koloru do wyboru :) Przyznam szczerze, że nie wiedziałam na którą mam się zdecydować, bo smakoszem kawy niestety nie jestem. Oficjalnie zdecydowałam się na MOCHA. Czy wybór był trafny? Pewnie się już nie przekonam... a dlaczego?

Koszt takiej saszetki 2,65 zł. A kawa w rzeczywistości jak z obrazka nie wygląda. Niestety, muszę przyznać, że moich oczekiwań nie przerosło.

Sami oceńcie, czy ta w moim kubku jest taka jak załączonym obrazku poniżej?




Pianka nie przypomina tej, którą producent obiecał. A bardzo się starałam, i moje starania wyszły na nic. 

Muszę przyznać smak kawy nie jest intensywny, a mi osobiście to odpowiada, bo tak jak wspomniałam wcześniej kawoszem nie jestem. Lubię delikatny i subtelny smak. 
I było by to na duży plus, gdyby nie to, że w tej saszetce znajdowało się tylko 12% kawy rozpuszczalnej. Za taką cenę oczekiwałam troszeczkę więcej. 


A Wy mieliście do czynienia z tym specyfikiem? :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)