Makijaż ze Sleek, Manhattan, Bell i Avon


Dzisiejszego dnia postanowiłam zrobić makijaż. Stawiałam na usta-mocną fuksję, ale wyszło, że oko przybrało barwy przewodnie :) Dlatego usta zostały w delikatnym odcieniu. 
Już Wam pokazuję co stworzyłam. 




Bardzo podoba mi się podkreślenie dolnej linii rzęs np. turkusowym cieniem bądź kredką. Ja niestety takiej nie mam w swoim zbiorze, ale przymierzam się do kupna. Dziś zrobiłam tym co mam ;) 



Czy takie połączenia przypadły Wam do gustu? :)

Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru! 



9 komentarzy:

  1. Hi! Lovely blog and great post! you're beautiful! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz :) Masz takie 'głębokie' oczy, nie wiem czy to dzięki temu makijażowi, podejrzewam, że nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile paletek sleeka posiadasz ? i jakie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko jedną, tą ze zdjęcia powyżej. Przymierzam się jednak do kupna jeszcze 2, z I-Divine RESPECT i Nude Au Naturel :)

      Usuń
    2. Au Naturel jest genialna :) myślę, że spodobałaby Ci się również 'Oh So Special' :)

      Usuń
    3. Przepraszam, patrze że już ją masz ;p

      Usuń
  4. prześliczny makijaż.... taki świeży!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż, pięknie wyglądasz i masz cudny uśmiech ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)