Delikatny, dzienny makijaż paletką ze Sleeka


Codziennie staram się mieć makijaż oczu. Malutki, delikatny, ale zawsze. Nie wiem dlaczego, ale już tak się przyzwyczaiłam, że nie wyobrażam siebie bez tego małego akcentu. Nie jest to dla mnie uciążliwe, choć mogłoby się tak wydawać, bo codziennie trzeba wstawać wcześniej, trzeba stać dłużej przed lustrem i komu by się tak chciało?! Właśnie mi :) Malowanie sprawia mi przyjemność, lubię mieć makijaż i uważam, że każda z kobiet powinna w ten sposób o siebie dbać. Nie po to, aby się pokazać przed znajomymi, koleżankami czy obcymi ludźmi, po to aby mieć inne samopoczucie :)
Same powiedzcie, czy jak macie ładnie "podrasowane" oko to czy poziom samooceny nie rośnie w górę? :)

Dzisiejszy makijaż jest odzwierciedleniem mojego codziennego. Jest delikatny, skromny, mało widoczny, ale jednak jest!


Został wykonany przy użyciu tej palety Sleek-Oh So Special. I kosmetyków poniżej.


Moja propozycja makijażu :)




Nie jest dość dobrze widoczny, ale mam nadzieje, że go zauważycie :) 

A co Wy sądzicie o takiej naturalnej odsłonie?




1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)