Początki są zawsze trudne ...


I jako, że nie napisałam nic o sobie w opisie poniżej, uznałam, że będzie to dobry początek, aby rozpocząć blogowanie. Bardzo długo zastanawiałam się jak napisać te pierwsze słowa, i nie mówię tu o godzinach, ani dniach. Kilka tygodni temu utworzyłam szatę graficzną i na tym etapie stanęłam. Byłam skłonna już zrezygnować, ale przy dzisiejszym wieczorze coś mnie natchnęło ;) A więc, nazywam się Ola, pochodzę z niewielkiego miasta Łomża. Mam 20 lat i jestem studentką. Odkąd pamiętam interesowałam się modą, makijażem, kosmetykami-tym ostatnim z wymienionych chyba najbardziej. W tej dziedzinie z pewnością będzie dominacja. Aczkolwiek nie zabraknie innych kategorii odpowiednich do bloga urodowo-modowego. Powiem, że ekspertem w żadnej z tych dziedzin nie jestem, jednak mam swoje zdanie i dołożę swoją cegiełkę do tego świata blogowego, który tworzymy wszyscy. Nie będę pisać jaki mam styl, bo każdy z nas ma inny i każdy na swój sposób może go interpretować. W ciągu dnia chcę czuć się wygodnie, schludnie i  atrakcyjnie. Myślę, że to mi się udaje :) Sami będziecie mogli to ocenić,dlatego do śledzenia bloga serdecznie zapraszam. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)