Black&White


Sądzicie, że takie połączenie jest ładne, czy po prostu modne?
Już od dawna takie kolory królowały, a w ostatnim czasie takie zestawienia cieszą się dużą popularnością na wybiegach. Jest ono klasyczne i bardzo eleganckie. Mi osobiście te kolory bardzo przypadły do gustu, ale niestety tylko w wersji koszulowej, bluzkowej, marynarkowej i sukienkowej :)






Spodnie po prostu mi nie odpowiadają i nie wyobrażam sobie ich na swoich nogach :) 

Zaś sukienki skradły moje serce. Są niezwykle eleganckie, klasyczne i odpowiednie do każdej sytuacji. Nie wiele mam sukienek w swojej szafie, ale ten zbiór zdecydowanie się powiększa. Uważam, że to właśnie dzięki nim czujemy się kobieco. Odzwierciedlają nasze kształty i pozwalają ukryć to co zbędne :) 






Pokażę Wam jeszcze kilka propozycji jakie znalazłam w internecie i sami oceńcie czy takie kolory są ładne czy tylko modne :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)