Leniwy dzień


Baardzo lubię takie dni, leniwe, beztroskie. To nic, że majówkowy weekend mam już od piątku :) ale dzisiejsze święto sprawiało wrażenie niedzieli. Sklepy pozamykane, mało samochodów, dużo ludzi na spacerach czy rowerach. Z dzisiejszej pogody i ja skorzystałam, wyczyściłam rower po zimie i w drogę :) Spacer plus jazda na rowerze dostarcza dużą dawkę energii :) Wskaźnik samopoczucia zdecydowanie wzrósł w górę.

Korzystając z pięknej pogody, zrobiłam kilka zdjęć.













Kilka dni temu zakupiłam termoloki z tesco :) I to był mój pierwszy raz z tą metodą kręcenia włosów. Jak dojdę do wprawy z nawijaniem i chwytaniem tym klipsem, oraz jaki wałek na którą część na jakie pasmo to na pewno będzie opinia :) Dzisiejszy amatorski efekt przyznam szczerze podoba mi się :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)