VitalDerm - naprawcze serum do włosów

Czy znacie te serum do włosów? Jeżeli nie, to zapraszam do mojej recenzji, po której być może skusicie się na jego zakup. Niestety, nie jest jeszcze głośno na jego temat w blogosferze, jednak mam nadzieję, że niebawem się to zmieni, bo serum te jest na prawdę godne uwagi! Jakiś czas temu usłyszałam pochlebne słowa na jego temat, więc sobie pomyślałam dlaczego by go nie wypróbować? Akurat potrzebowałam czegoś do końcówek moich włosów, więc bez zbędnych wahań udałam się do apteki-stacjonarnie jedynie tam można go znaleźć. W cenie dość przestępnej, bo około 36 zł.


Słowem wstępu, cudowny eliksir zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką. Za to daję duży plus! Sama buteleczka nie daje wrażenia wow, ale to nie ona jest ważna :-) Gdy pierwszy raz użyłam tego serum to zakochałam się w zapachu. Ma przepiękny, delikatny, choć mam wrażenie trochę perfumowany zapach. Jednak po zaaplikowaniu go na wilgotnych włosach i wysuszeniu zapach nie jest tak bardzo wyczuwalny. Producent zaleca, aby aplikować 1 porcję pompki. Na moje włosy jest to zdecydowanie za dużo. Jedna pompka mogłabym powiedzieć, że obciąża mi włosy. Jednak gdy 'wyciskam' około pół pompki jest w sam raz :-) Nie stosuję go codziennie, z prostego powodu-nie mam potrzeby mycia włosów codziennie.


Skład też ma dość przyzwoity i raczej nie szkodliwy dla włosów. Mogę się jednak mylić, także proszę o poprawkę, jeżeli ktoś się bardziej w tym temacie orientuje :-)
Pojemność także zachęcająca. Żeby wyczerpać całą buteleczkę będę miała nie lada wyzwanie, bo 100 ml-to już jest coś!




Podsumowując: Polubiłam się z tym produktem. Będziemy ze sobą jeszcze przez długi czas, więc mam nadzieję, że się sobą nie znudzimy :-) Moje włosy pozytywnie reagują. Nie rozdwajają się, ani nie przesuszają, pomimo tego, że po każdym myciu włosy intensywnie suszę. Wyglądają na zdrowe. Produkt wart zainteresowania i wypróbowania. Tak jak wspomniałam wcześniej, koszt nie duży, a serum wystarczy na prawdę na długo.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk. Chętnie bym go wypróbowała na swoich włosach. Jak spotkam, to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię napewno, czaję się już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się to serum, moje włosy są strasznie zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)