Estilo Magazine - e-gazeta na Twoim telefonie


Dzisiejszy post poświęcę, nawet sama nie wiem jak to nazwać - aplikacji...? na iphona. Estilo - kobiecy magazyn w formie elektronicznej. Wiedziałam, że jest on gdzieś tam schowany w zakładkach mojego telefonu i jakoś za specjalnie nie zwracałam na niego uwagi. Ostatnio jednak przeczytałam jeden i bardzo mi się spodobał! Co najważniejsze, jest co poczytać, a nie na każdej kolejnej stronie reklamy. Artykuły są ciekawe i dość obszerne. 

Jest to miesięcznik, który nic nas nie kosztuje. Aby kupić go w sklepie, kiosku, empiku, trzeba zapłacić 9,90 zł, czyli już do najtańszych nie należy. 

Przeczytać w nim możemy wywiady, różne artykuły na temat nowości, czy też o różnych sposobach domowych :) 

Jak dla mnie rewelacja! 
Zawsze kiedy mam chwilę wolnego, czekam na kogoś lub jestem w kolejce w której nie widać końca, taka gazeta super się sprawdza! 
Do przeczytania jest około setka stron. Przechodząc do wirtualnego sklepu znajdziemy różne przeróżne dostępne gazety, nawet mężczyźni mają duży wybór :) Dużo jest jednak magazynów z UK bądź w innych językach. Ale! Ku mojemu zdziwieniu,bo własnie weszłam do sklepu w poszukiwaniu polskich gazet, i znalazłam zdecydowaną większość magazynów z polskich półek! 
Wymienię kilka, które własnie wskoczyły do mojego kiosku za FREE! 
Joy
Bazar
Shape
Cosmopolitan
Newsweek
wysokie obcasy















Z chęcią dowiem się, czy Wy też korzystacie z takiej formy czytania gazet? 

Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. no niestety ja z takiej formy nie korzystam,jednak klasyczna gazeta w moim przypadku sprawdza się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę klasykę w tym przypadku ;)


      Pozdrawiam,
      Confassion
      www.confassion.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! ;)